Castrol Edge Turbo Diesel TD Titanium 5w40 4L motorolaj
Gyártó: | Castrol |
Szállítási díj: | 1.753 Ft |
Elérhetőség: | Raktáron |
Elsősorban a korszerű, tartósan nagy terhelésű turbódízel motorok követelményei alapján fejlesztett motorolaj. Hatékonyan hozzájárul a dízelmotorokban fokozott kockázatot jelentő lerakódások mérsékléséhez. |
Termékleírás
Az új, TITANIUM FST™ összetételű Castrol EDGE a valaha készített legerősebb és legfejlettebb motorolajunk. Az új technológia megkettőzi az olajfilm erejét, megakadályozva annak megszakadását és hatékonyan csökkenti tovább a súrlódást. Biztosítja az Ön motorja megfelelő működését és védelmét, minden körülmények között. A jármű technológia fejlődésével napjaink motorjai még erősebbé és hatékonyabbá váltak. Ennek következtében a motorokban uralkodó effektív középnyomás, a motorok terhelése nagyobb mint valaha volt. Továbbra is a motorolaj feladata marad az alkatrészek fémes érintkezésének megakadályozása, így az olajfilmnek rendkívül erősnek kell lennie és meg kell őriznie kivételes teljesítőképességét. Legerősebb és a legkorszerűbb követelményeket teljesítő olajunk, a Castrol EDGE a TITANIUM FST™ hatására kétszer erősebbé vált így minden eddiginél biztosabban képes megakadályozni a kenőfilm leépülését és mérsékelni a súrlódást.
A Castrol Edge TITANIUM FST™ Turbo Diesel TD 5W40 motorolaj használatával:
- A motor teljesítménye rövid távokon és hosszú autópályákon egyaránt teljes mértékben kiaknázható.
- A lerakódások mérséklésével a motor gázreakciója élénkebbé válik.
- A motor tartós terhelések mellett is megőrzi kifogástalan teljesítőképességét.
- Független tesztekkel igazoltan javul a motor hatékonysága.
- A legkülönbözőbb üzemi körülmények mellett, széles hőmérsékleti tartományban kifogástalan védelem biztosítható.
Kategória | Személygépjármű motorolaj |
Gyártó | Castrol |
Viszkozitás | 5w40 |
Kiszerelés | 4L |
Motorolaj tulajdonságok | |
Benzin | Nem |
Diesel | Igen |
Kétütemű | Nem |
Négyütemű | Igen |
Hosszított csereperiódus | Igen |
Viszkozitás | 5w40 |
Gyártástechnológia | szintetikus |
Felhasználási terület | személy és kisteher |
Minősítések és jóváhagyások
-
ACEA-C3
-
Közepes hamutartalmú viszkozitásstabil motorolajok részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott nagyteljesítményű személygépkocsi és könnyű haszongépjármű motorokhoz. Az e kategóriába tartozó termékek HTHS viszkozitása 3,5 mPas-nál nagyobb. Megnövelik a részecskeszűrő és a katalizátor élettartamát. Ezeknél az olajoknál a kiemelkedő üzemanyagtakarékosság helyett inkább a magasabb kenésbiztonságra törekedtek. A C minősítések közül ez a legelterjedtebb. Alapvető viszkozitási osztályuk: 5W-30 vagy 5W-40.
Figyelmeztetés: ezek az olajok bizonyos motorokban nem alkalmazhatók. Ilyen esetben a gépkönyvi és gyártói előírásokat be kell tartani.API-SN2010 végén bevezetett új kategória az amerikai piacra. A régi API szabványokhoz képest nagyon sok újítás és szigorítás található benne. A szupertakarékos motorolajok szabványa lesz ez. (0W-20 és 5W-20). Mindemellett elsőként már tesztelik a Bioetanollal üzemelő motorokkal is.
API-CF
Ez az 1994-ben bevezetett kategória a szívó és a feltöltött közvetlen befecskendezésű nehézüzemű , széles minőségi tartományú üzemanyagokkal működő dízelmotorok motorolajait írja le. A CF szinthez tartozó motorolajok védelmet nyújtanak a dugattyún történő lerakódásokkal, a kopással és a csapágykorrózióval szemben.BMW-LL-04 (Longlife-04)
A 2004-től gyártott BMW-k specifikus olajai, ezek szintén alkalmazhatóak az úgynevezett flexibilis olajcsere periódusokhoz, és alkalmazhatók a dízel részecskeszűrővel ellátott motorokhoz is. Magában foglalja a Longlife-01-es szabványt is így 2001-es gyártásoktól használhatóak. Alapvető viszkozitás 5W-30, 5W-40, 0W-30, 0W-40.GM DEXOS 2
2009-től bevezetett szabvány benzines és dieselmotorokhoz részecskeszűrővel vagy anélkül. Ez a szabvány az előzőek helyett is alkalmazható. Jellemző viszkozitási osztálya: 0W-40 és 5W-30.Fiat 9.55535-S2 (low saps)
2009-ben megjelent minősítés. HTHS 2 > 3,5 mPa.s. Kipufogógáz kezelő rendszerrel ellátott hosszított csereperiódusú diesel és benzinmotorokhoz. Alapvető viszkozitás 0W-40, 5W-40.Ford WSSM2C-917-A (VW 505.01)
A 2000-es évtől érvényes szabvány. A Ford néhány modelljébe a VW 1,9 L-es PDTDI motorját építették be ezekhez való ez a minősítés. Alapvető viszkozitási osztály: 5W-40.MB 226.5
Az MB 226.1 lap szerinti többfokozatú motorolaj, amelynek az ott szereplő követelményeken túl meg kell felelnie egy M 102 E motoron végzett iszaposodási és kopási tesztnek is. Az MB 226.5 lapon felsorolt motorolajok benzin- és dízelmotorban is használhatóak.MB-229.31
Elsősorban a részecskeszűrővel felszerelt dízelmotorokhoz alkalmazható közepes hamu- és kéntartalmú motorolajok osztálya.MB-229.51
Rugalmas csereperiódusú, az Assyst rendszerrel és részecskeszűrővel felszerelt Euro-4 emissziós normát teljesítő dízelmotoros MB személygépkocsikhoz előírt alacsony hamu- és kéntartalmú SAE 5W-30-as 5W-40-es és 0W-30-as 0W-40-es motorolajok osztálya.RN 0700
2008-ban megjelent minősítés. Szívó benzinmotorok és dieselek részecskeszűrő nélkül. Alapvető viszkozitás 0W-30, 5W30, 0W-40, 5W40.RN 0710
2008-ban megjelent minősítés. Benzines és turbó benzines motorok, dieselek és turbódieselek részecskeszűrő nélkül. Alapvető viszkozitás 0W-40, 5W40.VW-502.00
Általános benzines és dízel jóváhagyás néhány feltöltött, korábbi tervezésű motorhoz. Az 1997 márciusa után gyártott benzin és dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. A tesztek követelményei szigorúbbak az 500 00 osztály követelményeinél, elsősorban az olajiszap képződési hajlam vizsgálatánál. A fentiekben felsorolt osztályú motorolajokkal érvényes olajcsereciklusok a következőek: Benzinmotoroknál: 15 ezer km Az 1994-es modellévtől gyártott, Golf/Vento és Passat TDI és 55 kW turbódízel motoroknál: 15 ezer km Egyéb dízelmotoroknál: 7500 km.VW-505.00
Turbó-dízel motorolaj előírás korábbi tervezésű VW TDI motorokhoz. Az 1999-ig gyártott turbófeltöltős dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. (Független a bázisolaj minőségétől). Ennek a követelménynek csak többfokozatú motorolajok felelhetnek meg. Az osztály tesztjei az iszapképződési hajlam vizsgálatának kivételével meg-egyeznek az 501 01 osztály tesztjeivel.VW-505.01
Előírás VW PDE ( Pumpe Düse Einheit - egybeépített dízel adagoló-porlasztó típusú) - TDI motorokhoz. Az 1999-től gyártott ún. szivattyú-fúvókás, közvetlen befecskendezésű turbódízel motorokhoz alkalmazható, SAE 5W-40, 2008-tól akár 5W-30 viszkozitásosztályú szintetikus motorolajok osztálya. Az olajok HTHS értéke min. 3.5 mPas. Az osztály egyéb követelményei megegyeznek az 505 00 osztály követelményeivel.