A Cookie technológia segítségével Ön a legtöbbet hozhatja ki a weboldalunkból. Kérjük engedélyezze a Cookie-k használatát. Rendben
Termékek Menü

Castrol Edge Turbo Diesel TD Titanium FST 5w40 4L motorolaj

Ár:
8.350 Ft
Gyártó: Castrol
Szállítási díj: 1.190 Ft
Elérhetőség: Raktáron
Elsősorban a korszerű, tartósan nagy terhelésű turbódízel motorok követelményei alapján fejlesztett motorolaj. Hatékonyan hozzájárul a dízelmotorokban fokozott kockázatot jelentő lerakódások mérsékléséhez.

Termékleírás

Az új, TITANIUM FST™ összetételű Castrol EDGE a valaha készített legerősebb és legfejlettebb motorolajunk. Az új technológia megkettőzi az olajfilm erejét, megakadályozva annak megszakadását és hatékonyan csökkenti tovább a súrlódást. Biztosítja az Ön motorja megfelelő működését és védelmét, minden körülmények között. A jármű technológia fejlődésével napjaink motorjai még erősebbé és hatékonyabbá váltak. Ennek következtében a motorokban uralkodó effektív középnyomás, a motorok terhelése nagyobb mint valaha volt. Továbbra is a motorolaj feladata marad az alkatrészek fémes érintkezésének megakadályozása, így az olajfilmnek rendkívül erősnek kell lennie és meg kell őriznie kivételes teljesítőképességét. Legerősebb és a legkorszerűbb követelményeket teljesítő olajunk, a Castrol EDGE a TITANIUM FST™ hatására kétszer erősebbé vált így minden eddiginél biztosabban képes megakadályozni a kenőfilm leépülését és mérsékelni a súrlódást.

 
A Castrol Edge TITANIUM FST™ Turbo Diesel TD 5W40 motorolaj használatával:

- A motor teljesítménye rövid távokon és hosszú autópályákon egyaránt teljes mértékben kiaknázható.
- A lerakódások mérséklésével a motor gázreakciója élénkebbé válik.
- A motor tartós terhelések mellett is megőrzi kifogástalan teljesítőképességét.
- Független tesztekkel igazoltan javul a motor hatékonysága.
- A legkülönbözőbb üzemi körülmények mellett, széles hőmérsékleti tartományban kifogástalan védelem biztosítható.
 
Kategória Személygépjármű motorolaj
Gyártó Castrol
Viszkozitás 5w40
Kiszerelés 4L
Motorolaj tulajdonságok
Benzin Nem
Diesel Igen
Kétütemű Nem
Négyütemű Igen
Hosszított csereperiódus Igen
Viszkozitás 5w40
Gyártástechnológia szintetikus
Felhasználási terület személy és kisteher

Minősítések és jóváhagyások

ACEA-C3

Közepes hamutartalmú viszkozitásstabil motorolajok részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott nagyteljesítményű személygépkocsi és könnyű haszongépjármű motorokhoz. Az e kategóriába tartozó termékek HTHS viszkozitása 3,5 mPas-nál nagyobb. Megnövelik a részecskeszűrő és a katalizátor élettartamát. Ezeknél az olajoknál a kiemelkedő üzemanyagtakarékosság helyett inkább a magasabb kenésbiztonságra törekedtek. A C minősítések közül ez a legelterjedtebb. Alapvető viszkozitási osztályuk: 5W-30 vagy 5W-40.
Figyelmeztetés: ezek az olajok bizonyos motorokban nem alkalmazhatók. Ilyen esetben a gépkönyvi és gyártói előírásokat be kell tartani.

API-SN

2010 végén bevezetett új kategória az amerikai piacra. A régi API szabványokhoz képest nagyon sok újítás és szigorítás található benne. A szupertakarékos motorolajok szabványa lesz ez. (0W-20 és 5W-20). Mindemellett elsőként már tesztelik a Bioetanollal üzemelő motorokkal is.

API-CF
Ez az 1994-ben bevezetett kategória a szívó és a feltöltött közvetlen befecskendezésű nehézüzemű , széles minőségi tartományú üzemanyagokkal működő dízelmotorok motorolajait írja le. A CF szinthez tartozó motorolajok védelmet nyújtanak a dugattyún történő lerakódásokkal, a kopással és a csapágykorrózióval szemben.

BMW-LL-04 (Longlife-04)
A 2004-től gyártott BMW-k specifikus olajai, ezek szintén alkalmazhatóak az úgynevezett flexibilis olajcsere periódusokhoz, és alkalmazhatók a dízel részecskeszűrővel ellátott motorokhoz is. Magában foglalja a Longlife-01-es szabványt is így 2001-es gyártásoktól használhatóak. Alapvető viszkozitás 5W-30, 5W-40, 0W-30, 0W-40.

GM DEXOS 2
2009-től bevezetett szabvány benzines és dieselmotorokhoz részecskeszűrővel vagy anélkül. Ez a szabvány az előzőek helyett is alkalmazható. Jellemző viszkozitási osztálya: 0W-40 és 5W-30.

Fiat 9.55535-S2 (low saps)
2009-ben megjelent minősítés. HTHS 2 > 3,5 mPa.s. Kipufogógáz kezelő rendszerrel ellátott hosszított csereperiódusú diesel és benzinmotorokhoz. Alapvető viszkozitás 0W-40, 5W-40.

Ford WSSM2C-917-A (VW 505.01)
A 2000-es évtől érvényes szabvány. A Ford néhány modelljébe a VW 1,9 L-es PDTDI motorját építették be ezekhez való ez a minősítés. Alapvető viszkozitási osztály: 5W-40.

MB 226.5
Az MB 226.1 lap szerinti többfokozatú motorolaj, amelynek az ott szereplő követelményeken túl meg kell felelnie egy M 102 E motoron végzett iszaposodási és kopási tesztnek is. Az MB 226.5 lapon felsorolt motorolajok benzin- és dízelmotorban is használhatóak.

MB-229.31
Elsősorban a részecskeszűrővel felszerelt dízelmotorokhoz alkalmazható közepes hamu- és kéntartalmú motorolajok osztálya.

MB-229.51
Rugalmas csereperiódusú, az Assyst rendszerrel és részecskeszűrővel felszerelt Euro-4 emissziós normát teljesítő dízelmotoros MB személygépkocsikhoz előírt alacsony hamu- és kéntartalmú SAE 5W-30-as 5W-40-es és 0W-30-as 0W-40-es motorolajok osztálya.

RN 0700
2008-ban megjelent minősítés. Szívó benzinmotorok és dieselek részecskeszűrő nélkül. Alapvető viszkozitás 0W-30, 5W30, 0W-40, 5W40.

RN 0710
2008-ban megjelent minősítés. Benzines és turbó benzines motorok, dieselek és turbódieselek részecskeszűrő nélkül. Alapvető viszkozitás 0W-40, 5W40.

VW-502.00
Általános benzines és dízel jóváhagyás néhány feltöltött, korábbi tervezésű motorhoz. Az 1997 márciusa után gyártott benzin és dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. A tesztek követelményei szigorúbbak az 500 00 osztály követelményeinél, elsősorban az olajiszap képződési hajlam vizsgálatánál. A fentiekben felsorolt osztályú motorolajokkal érvényes olajcsereciklusok a következőek: Benzinmotoroknál: 15 ezer km Az 1994-es modellévtől gyártott, Golf/Vento és Passat TDI és 55 kW turbódízel motoroknál: 15 ezer km Egyéb dízelmotoroknál: 7500 km.

VW-505.00
Turbó-dízel motorolaj előírás korábbi tervezésű VW TDI motorokhoz. Az 1999-ig gyártott turbófeltöltős dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. (Független a bázisolaj minőségétől). Ennek a követelménynek csak többfokozatú motorolajok felelhetnek meg. Az osztály tesztjei az iszapképződési hajlam vizsgálatának kivételével meg-egyeznek az 501 01 osztály tesztjeivel.

VW-505.01
Előírás VW PDE ( Pumpe Düse Einheit - egybeépített dízel adagoló-porlasztó típusú) - TDI motorokhoz. Az 1999-től gyártott ún. szivattyú-fúvókás, közvetlen befecskendezésű turbódízel motorokhoz alkalmazható, SAE 5W-40, 2008-tól akár 5W-30 viszkozitásosztályú szintetikus motorolajok osztálya. Az olajok HTHS értéke min. 3.5 mPas. Az osztály egyéb követelményei megegyeznek az 505 00 osztály követelményeivel.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írja meg véleményét



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Nagyon tetszik