Castrol Magnatec 10w40 Diesel B4 1L motorolaj
Gyártó: | Castrol |
Szállítási díj: | 1.753 Ft |
Elérhetőség: | Raktáron |
A dízelüzemű gépkocsik követelményei alapján fejlesztett, egész évben használható motorolaj. Az egyedi összetételű molekulák az indítás pillanatától aktív védelmet nyújtanak. |
Termékleírás
A motor kopásának mintegy 75 %-a a felmelegedési fázisban következik be. Amíg a motor leállításakor a hagyományos összetételű motorolajok lefolynak a terhelésnek kitett felületekről addig a Castrol Magnatec egyedi összetételű molekulái ott maradnak. Szinte mágnesként tapadva különleges védelmet nyújtó kenőfilmet hoznak létre amely az indítókulcs elfordításától azonnal teljesértékű védelmet nyújt. A Castrol Magnatec molekulái minden pillanatban jelen vannak a motor terhelésnek kitett felületein, mindenkor készen arra hogy jelentős mértékben* csökkentsék a motor kopását amikor erre a legnagyobb szükség van; a motor felmelegedési fázisában. Az új Magnatec motorolajok az érzékelhető, látható és hallható védelem érdekében fokozott tisztaságú molekulák felhasználásával készülnek. Castrol MAGNATEC – védelem az indítás pillanatától kezdve.
* Sequence IVA kopási teszttel ellenőrizve.
A Castrol Magnatec 10W40 Diesel B4 motorolaj egyedi összetételű molekulái:
- szinte mágnesként tapadnak a fém felületekre, így a kopással szemben kivételes védelmet nyújtó kenőfilmet alkotnak;
- a dízel motorok követelményeinek megfelelő speciális technológia megőrzi a motor hatékonyságát, dinamikáját;
- adalékai megelőzik a koromszemcsék összetapadását így az olaj besűrűsödési hajlandósága minimálisra csökken;
- a legszigorúbb iparági dízel tesztek követelményeit is meghaladó tulajdonságokat biztosítanak**.
**‘Meghaladja a legszigorúbb iparági tesztek követelményeit is’
Kategória | Személygépjármű motorolaj |
Gyártó | Castrol |
Viszkozitás | 10w40 |
Kiszerelés | 1L |
Motorolaj tulajdonságok | |
Benzin | Nem |
Diesel | Igen |
Kétütemű | Nem |
Négyütemű | Igen |
Hosszított csereperiódus | Nem |
Viszkozitás | 10w40 |
Gyártástechnológia | félszintetikus |
Felhasználási terület | személy és kisteher |
Minősítések és jóváhagyások
-
ACEA-A3 / B3
-
Jelenleg az egyik legáltalánosabb kategória az idősebb járművek motorjaihoz. Viszkozitásuk általában 10W-40 és 15W-40. Szigorított követelmény rendszerű kategória. Viszkozitás stabil motorolajok nagy teljesítményű személygépkocsi és könnyű haszongépjármű benzin és dieselmotorokhoz akár hosszított csereperiódusra is, amennyiben ezt a gépkönyvi előírások lehetővé teszik. 2008-tól ezen kategória követelményei is erősödtek.
-
ACEA-A3 / B4
-
Ez a másik jelenleg legáltalánosabb kategória, ez már sok újabb gyártású jármű motorjaihoz is alkalmazható. Nagyteljesítményű benzin és nagynyomású, közvetlen befecskendezéses (DI) motorokhoz kidolgozott, a legszigorúbb motorfékpadi követelményrendszereket kielégítő motorolaj kategória. Viszkozitásstabil motorolaj amely alkalmazható azokban a motorokban is, amelyekre a A3/B3 előírás vonatkozik. Több féle viszkozitásuk lehet: a 10W-40-esek általában részszintetikusak az 5W-30 és 5W-40-esek inkább teljesen szintetikusak. 2008-tól ezek is sok paraméterükben erősödtek.
API-SL2001-ben életbe lépett, 2004-ig gyártott szigorított követelményrendszert kielégítő teljesítményszint. Minden amerikai Otto-motoros járműben alkalmazható. Elsősorban a magas hőmérsékleten képződő lerakódások az olajfogyasztás csökkentése és üzemanyagtakarékosság terén múlja felül az SJ teljesítményszintet.
API-CF
Ez az 1994-ben bevezetett kategória a szívó és a feltöltött közvetlen befecskendezésű nehézüzemű , széles minőségi tartományú üzemanyagokkal működő dízelmotorok motorolajait írja le. A CF szinthez tartozó motorolajok védelmet nyújtanak a dugattyún történő lerakódásokkal, a kopással és a csapágykorrózióval szemben.Fiat 9.55535-D2
2009-ben megjelent minősítés. HTHS > 3,5 mPa.s. Idősebb dieselmotorokhoz. Hasonló az ACEA B3-hoz. Alapvető viszkozitás 10W-40, 15W-40.MB-229.1
1997. január 1-től életbe lépett dízel-, benzines motorolaj jóváhagyás.RN 0700
2008-ban megjelent minősítés. Szívó benzinmotorok és dieselek részecskeszűrő nélkül. Alapvető viszkozitás 0W-30, 5W30, 0W-40, 5W40.RN 0710
2008-ban megjelent minősítés. Benzines és turbó benzines motorok, dieselek és turbódieselek részecskeszűrő nélkül. Alapvető viszkozitás 0W-40, 5W40.VW-502.00
Általános benzines és dízel jóváhagyás néhány feltöltött, korábbi tervezésű motorhoz. Az 1997 márciusa után gyártott benzin és dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. A tesztek követelményei szigorúbbak az 500 00 osztály követelményeinél, elsősorban az olajiszap képződési hajlam vizsgálatánál. A fentiekben felsorolt osztályú motorolajokkal érvényes olajcsereciklusok a következőek: Benzinmotoroknál: 15 ezer km Az 1994-es modellévtől gyártott, Golf/Vento és Passat TDI és 55 kW turbódízel motoroknál: 15 ezer km Egyéb dízelmotoroknál: 7500 km.VW-505.00
Turbó-dízel motorolaj előírás korábbi tervezésű VW TDI motorokhoz. Az 1999-ig gyártott turbófeltöltős dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. (Független a bázisolaj minőségétől). Ennek a követelménynek csak többfokozatú motorolajok felelhetnek meg. Az osztály tesztjei az iszapképződési hajlam vizsgálatának kivételével meg-egyeznek az 501 01 osztály tesztjeivel.