A Cookie technológia segítségével Ön a legtöbbet hozhatja ki a weboldalunkból. Kérjük engedélyezze a Cookie-k használatát. Rendben
Termékek Menü

Castrol Magnatec Stop-Start 5w30 C3 1L motorolaj

Ár:
2.620 Ft
Gyártó: Castrol
Szállítási díj: 890 Ft
Elérhetőség: Raktáron
A Castrol MAGNATEC STOP-START 5w30 C3 kifejezetten védi a motorját a nagyforgalmú helyzetekben, és ilyenkor 20%-kal* több védelmet nyújt a megállás-újraindítás típusú kopással szemben.

Termékleírás

Napjainkban a szokásos módon használt személyautók évente átlagosan 18 ezer alkalommal indulnak el és állnak meg. A forgalomban, a dugókban való állás, várakozás a motorban mikroszkópikus kopást idéz elő. A legújabb iparági tesztek tanúsága szerint az új Castrol MAGNATEC STOP-START 5W30 C3 használatával a StopStart üzemmódból eredő kopás számottevően mérsékelhető. Az új Castrol MAGNATEC STOP-START 5W30 C3 egyedi összetételű molekulái rendkívüli tapadási képességük révén ellenálló kenőfilmet hoznak létre így a Stop-Start üzem minden kritikus szakaszában készen állnak a védelemre. A Castrol MAGNATEC STOP-START 5W30 C3 azonnali védelemet nyújt az indítás pillanatától.

 
A Castrol Magnatec Stop-Start 5w30 C3 motorolaj használatával:

- Rendkívül erős kenőfilmet képez, amely a fémfelületekre tapadva a zsúfolt forgalmi helyzetekben is megvédi a motorját.
- Folyamatos védelmet nyújt a vezetési feltételektől, a vezetési stílustól és a hőmérséklettől függetlenül.
- Bizonyítottan csökkentik a Stop-Start üzemmel járó kopást.
- A legcsikorgóbb fagyban is gondtalan hidegindítást és kifogástalan kenést biztosít.

Kategória Személygépjármű motorolaj
Gyártó Castrol
Viszkozitás 5w30
Kiszerelés 1L
Motorolaj tulajdonságok
Benzin Igen
Diesel Igen
Kétütemű Nem
Négyütemű Igen
Hosszított csereperiódus Nem
Viszkozitás 5w30
Gyártástechnológia szintetikus
Felhasználási terület személy és kisteher

Minősítések és jóváhagyások

ACEA C3
Közepes hamutartalmú viszkozitásstabil motorolajok részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott nagyteljesítményű személygépkocsi és könnyű haszongépjármű motorokhoz. Az e kategóriába tartozó termékek HTHS viszkozitása 3,5 mPas-nál nagyobb. Megnövelik a részecskeszűrő és a katalizátor élettartamát. Ezeknél az olajoknál a kiemelkedő üzemanyagtakarékosság helyett inkább a magasabb kenésbiztonságra törekedtek. A C minősítések közül ez a legelterjedtebb. Alapvető viszkozitási osztályuk: 5W-30 vagy 5W-40.
Figyelmeztetés: ezek az olajok bizonyos motorokban nem alkalmazhatók. Ilyen esetben a gépkönyvi és gyártói előírásokat be kell tartani.

API SN
2010 végén bevezetett új kategória az amerikai piacra. A régi API szabványokhoz képest nagyon sok újítás és szigorítás található benne. A szupertakarékos motorolajok szabványa lesz ez. (0W-20 és 5W-20). Mindemellett elsőként már tesztelik a Bioetanollal üzemelő motorokkal is.

API CF
Ez az 1994-ben bevezetett kategória a szívó és a feltöltött közvetlen befecskendezésű nehézüzemű , széles minőségi tartományú üzemanyagokkal működő dízelmotorok motorolajait írja le. A CF szinthez tartozó motorolajok védelmet nyújtanak a dugattyún történő lerakódásokkal, a kopással és a csapágykorrózióval szemben.

BMW LL-04 (Longlife-04)
A 2004-től gyártott BMW-k specifikus olajai, ezek szintén alkalmazhatóak az úgynevezett flexibilis olajcsere periódusokhoz, és alkalmazhatók a dízel részecskeszűrővel ellátott motorokhoz is. Magában foglalja a Longlife-01-es szabványt is így 2001-es gyártásoktól használhatóak. Alapvető viszkozitás 5W-30, 5W-40, 0W-30, 0W-40.

GM-LL A-025
A GM konszern 1995-től folyamatosan vezette be ezt a jóváhagyást, amely elsősorban az olajfogyasztás csökkentése érdekében magas (3.5 mPas) HTHS értéket és rendkívül alacsony párolgási veszteséget ír elő. Alkalmazható az Eco Service Flex rendszerrel szerelt benzinmotorok esetében is. A benzinüzemű motorokban használható GM LL A-025 jóváhagyásnak SAE 0W-30-as 0W-40-es 5W-30-as és 5W-40-es.

GM-LL B-025
A GM konszern 1995-től folyamatosan vezette be ezt a jóváhagyást, amely elsősorban az olajfogyasztás csökkentése érdekében magas (3.5 mPas) HTHS értéket és rendkívül alacsony párolgási veszteséget ír elő. Alkalmazható az Eco Service Flex rendszerrel szerelt részecskeszűrő nélküli dieselmotorok esetében is. A diesel motorokban használható jóváhagyásnak SAE 0W-30-as és 0W-40-es, és ezen túl a SAE 5W-40-es olajok felelhetnek meg.

MB 229.31
Elsősorban a részecskeszűrővel felszerelt dízelmotorokhoz alkalmazható közepes hamu- és kéntartalmú motorolajok osztálya.

MB 229.51
Rugalmas csereperiódusú, az Assyst rendszerrel és részecskeszűrővel felszerelt Euro-4 emissziós normát teljesítő dízelmotoros MB személygépkocsikhoz előírt alacsony hamu- és kéntartalmú SAE 5W-30-as 5W-40-es és 0W-30-as 0W-40-es motorolajok osztálya.

VW 502.00
Általános benzines és dízel jóváhagyás néhány feltöltött, korábbi tervezésű motorhoz. Az 1997 márciusa után gyártott benzin és dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. A tesztek követelményei szigorúbbak az 500 00 osztály követelményeinél, elsősorban az olajiszap képződési hajlam vizsgálatánál. A fentiekben felsorolt osztályú motorolajokkal érvényes olajcsereciklusok a következőek: Benzinmotoroknál: 15 ezer km Az 1994-es modellévtől gyártott, Golf/Vento és Passat TDI és 55 kW turbódízel motoroknál: 15 ezer km Egyéb dízelmotoroknál: 7500 km.

VW 505.00
Turbó-dízel motorolaj előírás korábbi tervezésű VW TDI motorokhoz. Az 1999-ig gyártott turbófeltöltős dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. (Független a bázisolaj minőségétől). Ennek a követelménynek csak többfokozatú motorolajok felelhetnek meg. Az osztály tesztjei az iszapképződési hajlam vizsgálatának kivételével meg-egyeznek az 501 01 osztály tesztjeivel.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írja meg véleményét



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Nagyon tetszik