ENEOS HYPER 5w40 4L motorolaj
Gyártó: | ENEOS |
Szállítási díj: | 1.753 Ft |
Elérhetőség: | Raktáron |
Ez egy modern, teljesen szintetikus, nagy teljesítményű motorolaj, ami a személygépjárművekben vagy kisteherautókban lévő katalizátorral, DPF-el, vagy egyéb dízel részecske utókezelővel felszerelt vagy anélküli, turbó és közvetlen befecskendezésű benzines vagy dízelmotorokhoz készült. |
Termékleírás
Ez egy modern, teljesen szintetikus, nagy teljesítményű motorolaj, ami a személygépjárművekben vagy kisteherautókban lévő katalizátorral, DPF-el, vagy egyéb dízel részecske utókezelővel felszerelt vagy anélküli, turbó és közvetlen befecskendezésű benzines vagy dízelmotorokhoz készült.
Nagy teljesítményű adalékanyag csomaggal készül, ami a teljesen szintetikus alapolajok fejlett technológiájával kiegészítve garantálja a gyors és állandó kenést és a magas hőstabilitást, széles hőmérséklet-tartományban nagy terhelés mellett.
Ez a Mid-SAPS olaj eleget tesz a legnagyobb európai motorgyárak igényeinek, és maximális motorvédelem mellett hosszabb olajcserék közötti időtartamot, tisztább égést, nagyobb üzemanyag-megtakarítást, alacsony olajfogyasztást és alacsony károsanyag-kibocsátást biztosít.
A teljes egészében szintetikus olaj technológiának köszönhetően, a nehezebb körülmények között is remekül teljesít, és kiváló védelmet biztosít bármely éghajlaton és úton.
Kategória | Személygépjármű motorolaj |
Típus | Személygépkocsi |
Viszkozitás | 5w40 |
Kiszerelés | 4L |
Motorolaj tulajdonságok | |
Benzin | Igen |
Diesel | Igen |
Kétütemű | Nem |
Négyütemű | Igen |
Hosszított csereperiódus | Igen |
Viszkozitás | 5w40 |
Gyártástechnológia | szintetikus |
Felhasználási terület | személy és kisteher |
Minősítések és jóváhagyások
-
ACEA-C3
Közepes hamutartalmú viszkozitásstabil motorolajok részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott nagyteljesítményű személygépkocsi és könnyű haszongépjármű motorokhoz. Az e kategóriába tartozó termékek HTHS viszkozitása 3,5 mPas-nál nagyobb. Megnövelik a részecskeszűrő és a katalizátor élettartamát. Ezeknél az olajoknál a kiemelkedő üzemanyagtakarékosság helyett inkább a magasabb kenésbiztonságra törekedtek. A C minősítések közül ez a legelterjedtebb. Alapvető viszkozitási osztályuk: 5W-30 vagy 5W-40.
Figyelmeztetés: ezek az olajok bizonyos motorokban nem alkalmazhatók. Ilyen esetben a gépkönyvi és gyártói előírásokat be kell tartani.API-SN
2010 végén bevezetett új kategória az amerikai piacra. A régi API szabványokhoz képest nagyon sok újítás és szigorítás található benne. A szupertakarékos motorolajok szabványa lesz ez. (0W-20 és 5W-20). Mindemellett elsőként már tesztelik a Bioetanollal üzemelő motorokkal is.
VW-505.00
Turbó-dízel motorolaj előírás korábbi tervezésű VW TDI motorokhoz. Az 1999-ig gyártott turbófeltöltős dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. (Független a bázisolaj minőségétől). Ennek a követelménynek csak többfokozatú motorolajok felelhetnek meg. Az osztály tesztjei az iszapképződési hajlam vizsgálatának kivételével meg-egyeznek az 501 01 osztály tesztjeivel.VW-505.01
Előírás VW PDE ( Pumpe Düse Einheit - egybeépített dízel adagoló-porlasztó típusú) - TDI motorokhoz. Az 1999-től gyártott ún. szivattyú-fúvókás, közvetlen befecskendezésű turbódízel motorokhoz alkalmazható, SAE 5W-40, 2008-tól akár 5W-30 viszkozitásosztályú szintetikus motorolajok osztálya. Az olajok HTHS értéke min. 3.5 mPas. Az osztály egyéb követelményei megegyeznek az 505 00 osztály követelményeivel.MB-229.31
Elsősorban a részecskeszűrővel felszerelt dízelmotorokhoz alkalmazható közepes hamu- és kéntartalmú motorolajok osztálya.MB-229.51
Rugalmas csereperiódusú, az Assyst rendszerrel és részecskeszűrővel felszerelt Euro-4 emissziós normát teljesítő dízelmotoros MB személygépkocsikhoz előírt alacsony hamu- és kéntartalmú SAE 5W-30-as 5W-40-es és 0W-30-as 0W-40-es motorolajok osztálya.BMW-LL-04 (Longlife-04)
A 2004-től gyártott BMW-k specifikus olajai, ezek szintén alkalmazhatóak az úgynevezett flexibilis olajcsere periódusokhoz, és alkalmazhatók a dízel részecskeszűrővel ellátott motorokhoz is. Magában foglalja a Longlife-01-es szabványt is így 2001-es gyártásoktól használhatóak. Alapvető viszkozitás 5W-30, 5W-40, 0W-30, 0W-40.DEXOS 2
2009-től bevezetett szabvány benzines és dieselmotorokhoz részecskeszűrővel vagy anélkül. Ez a szabvány az előzőek helyett is alkalmazható. Jellemző viszkozitási osztálya: 0W-40 és 5W-30.Ford WSSM2C-917-A (VW 505.01)
A 2000-es évtől érvényes szabvány. A Ford néhány modelljébe a VW 1,9 L-es PDTDI motorját építették be ezekhez való ez a minősítés. Alapvető viszkozitási osztály: 5W-40.