Mannol 7907 Energy Combi LL 5W-30 4L motorolaj
| Gyártó: | Mannol | 
| Szállítási díj: | 1.753 Ft | 
| Elérhetőség: | Raktáron | 
| 
	 A német olajteszt győztes olaja. Innovatív univerzális többfokozatú bi-szintetikus (PAO + észterek) prémium motorolaj modern benzin- és dízelmotorokhoz (beleértve a közvetlen befecskendezéseseket is) turbófeltöltéssel és anélkül, beleértve a szivattyúfúvókákkal felszerelteket is (Pumpe-Duse). A VW és a DAIMLER követelményei alapján tervezték.  | 
  |
Termékleírás
A német olajteszt győztes olaja.
Innovatív univerzális többfokozatú bi-szintetikus (PAO + észterek) prémium motorolaj modern benzin- és dízelmotorokhoz (beleértve a közvetlen befecskendezéseseket is) turbófeltöltéssel és anélkül, beleértve a szivattyúfúvókákkal felszerelteket is (Pumpe-Duse). A VW és a DAIMLER követelményei alapján tervezték.
A termék tulajdonságai:
	- A benne lévő észter komponenseknek köszönhetően kiváló beragadás-, kopás- és súrlódásgátló tulajdonságokkal rendelkezik, amely biztosítja a szivattyú-fúvóka rendszer hosszú és problémamentes működését;
	- Kiváló mosási és diszpergáló tulajdonságainak, valamint a legmagasabb termikus oxidációs stabilitásának köszönhetően hatékonyan küzd minden típusú lerakódás ellen, és tisztán tartja a motor alkatrészeit a cserék közötti teljes intervallumban;
	- Az optimális súrlódásgátló tulajdonságoknak köszönhetően üzemanyagot takarít meg;
	- Az észter komponensek a bi-szintetikus alappal kombinálva garantálják a könnyű, alacsony hőmérsékletű motorindítást a kivételes indítási és szivattyúzhatósági mutatók miatt, ami jelentősen csökkenti a motor indítási kopását.
	- Optimális viszkozitása széles hőmérsékleti tartományban, ami stabil működést biztosít minden üzemmódban, beleértve a túlterheléseket is;
	- Magas termooxidatív stabilitásának köszönhetően hatékonyan ellenáll az öregedésnek;
	- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utókezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR a Mid SAPS technológia használatával;
	- Megnövelt olajcsere-intervallumú (hosszú élettartam 30 000 km-ig) és hagyományos motorokban használják;
	- Alkalmas cseppfolyósított földgázt (LNG) és kőolajat (LPG) használó motorokhoz.
Az európai és más gyártók széles autóparkjának (autók, könnyű terepjárók, kisbuszok és könnyű teherautók) EURO IV és EURO V szabványú benzin- és dízelmotorjaihoz tervezték.
	Használata Daimler, BMW, VW autók motorjaiban ajánlott, amelyek további követelményeket támasztanak a motorolajokkal szemben (a fenti előírásoknak megfelelően).
* Kivéve a LongLife szolgáltatás nélküli VW PDU motorokat (WIV)
	** A Phaeton modell V10-es DPU-motorjai mellett 2006 februárjáig és R5-ös PDU-motorjai a Touareg modellben 2006 decemberéig.
	Az olaj kamionokban és hasonló nehéz járművekben való használatra nem alkalmas!
| Kategória | Személygépjármű motorolaj | 
| Gyártó | Mannol | 
| Viszkozitás | 5w30 | 
| Kiszerelés | 4L | 
| Motorolaj tulajdonságok | |
| Benzin | Igen | 
| Diesel | Igen | 
| Kétütemű | Nem | 
| Négyütemű | Igen | 
| Hosszított csereperiódus | Nem | 
| Viszkozitás | 5w30 | 
| Gyártástechnológia | szintetikus | 
| Felhasználási terület | személy és kisteher | 
Minősítések és jóváhagyások
ACEA-C3
Közepes hamutartalmú viszkozitásstabil motorolajok részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott nagyteljesítményű személygépkocsi és könnyű haszongépjármű motorokhoz. Az e kategóriába tartozó termékek HTHS viszkozitása 3,5 mPas-nál nagyobb. Megnövelik a részecskeszűrő és a katalizátor élettartamát. Ezeknél az olajoknál a kiemelkedő üzemanyagtakarékosság helyett inkább a magasabb kenésbiztonságra törekedtek. A C minősítések közül ez a legelterjedtebb. Alapvető viszkozitási osztályuk: 5W-30 vagy 5W-40.
	Figyelmeztetés: ezek az olajok bizonyos motorokban nem alkalmazhatók. Ilyen esetben a gépkönyvi és gyártói előírásokat be kell tartani.
API-SN
	A szabványnak megfelelő olajok jobban féken tartják a magas hőmérsékleten képződő lerakódások képződését, csökkentik az üledékképződést és fejlett elasztomer-kompatibilitással rendelkeznek. Azoknál a termékeknél, ahol az API SN szabvány kiegészül a „Resource Conserving” megjelöléssel, ott a teljesítményszint megegyezik az ILSAC GF-5 követelményeivel, azaz az API SN szabvány követelményein túl, az olaj javított üzemanyag-takarékossággal, turbófeltöltő-védelemmel és kipufogógáz utókezelő rendszer kompatibilitással is rendelkezik, továbbá védelmet nyújt a bioetanol üzemű motorok számára is, legfeljebb az E85 kategóriáig.
BMW-LL-04  (Longlife-04)
	A 2004-től gyártott BMW-k specifikus olajai, ezek szintén alkalmazhatóak az úgynevezett flexibilis olajcsere periódusokhoz, és alkalmazhatók a dízel részecskeszűrővel ellátott motorokhoz is. Magában foglalja a Longlife-01-es szabványt is így 2001-es gyártásoktól használhatóak. Alapvető viszkozitás 5W-30, 5W-40, 0W-30, 0W-40.
VW-504.00
	A 2004-es modellévtől gyártásba kerülő, meghosszabbított szervízciklusú VW/Audi benzinmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. Az osztály követelményei csak SAE 5W-30 viszkozitásosztályú, 3.5 mPas HTHS értékű teljesen szintetikus motorolajjal teljesíthetőek. Az alkalmazható olajcsereciklus max. 30 ezer km/2 év. (A fedélzeti kijelzés szerint). Jelenleg a legkorszerűbb VW benzines minősítés mely már alkalmazható a nagyteljesítményű (210 LE feletti) motorokban is.
VW-507.00
	Meghosszabbított csereperiódusú előírás VW PDE-TDI és az új generációs TDI motorokhoz. (PID) VW/Audi motorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. Az osztály követelményei csak SAE 5W-30 viszkozitásosztályú, 3.5 mPas HTHS értékű teljesen szintetikus motorolajjal teljesíthetőek. Ez az osztály 2004-2-ik hete óta van érvényben. Az alkalmazható olajcsereciklus 30 ezer km/2 év. (A fedélzeti kijelzés szerint)