Mobil Super 3000 X1 5w40 1L motorolaj
Gyártó: | Mobil |
Szállítási díj: | 1.753 Ft |
Elérhetőség: | Raktáron |
A Mobil Super 3000 x1 5W-40 nagy teljesítményű szintetikus motorolaj, amely megfelel a korszerű benzin- és dízelmotoros autók támasztotta legmagasabb követelményeknek. |
Termékleírás
A Mobil Super 3000 x1 5W40 nagy teljesítményű szintetikus motorolaj, amely megfelel a korszerű benzin- és dízelmotoros autók támasztotta legmagasabb követelményeknek.
A Mobil Super 3000 x1 5W40 motorolaj előnyei:
- Kiváló oxidációs és termikus stabilitás: csökkentik a lerakódásokat és a káros iszapképzõdést a motor forró részein.
- Kiváló kopásgátló hatás: csökkentik a kopást, ezáltal a karbantartási költségeket is.
- Hatékony védelem a kopás és lerakódások ellen: meghosszabbítják a motor élettartamát, megbízható üzemmenetet biztosítanak.
- Magas viszkozitás-index és nyírásstabilitás: kiváló kenést biztosítanak mind alacsony, mind magas hőmérsékleten. Kitűnő védelmet biztosítanak mind alacsony, mind magas hőmérsékleten erős igénybevétel esetén is.
Kategória | Személygépjármű motorolaj |
Gyártó | Mobil |
Viszkozitás | 5w40 |
Kiszerelés | 1L |
Motorolaj tulajdonságok | |
Benzin | Igen |
Diesel | Igen |
Kétütemű | Nem |
Négyütemű | Igen |
Hosszított csereperiódus | Nem |
Viszkozitás | 5w40 |
Gyártástechnológia | szintetikus |
Felhasználási terület | személy és kisteher |
Minősítések és jóváhagyások
-
ACEA-A3 / B3
-
Jelenleg az egyik legáltalánosabb kategória az idősebb járművek motorjaihoz. Viszkozitásuk általában 10W-40 és 15W-40. Szigorított követelmény rendszerű kategória. Viszkozitás stabil motorolajok nagy teljesítményű személygépkocsi és könnyű haszongépjármű benzin és dieselmotorokhoz akár hosszított csereperiódusra is, amennyiben ezt a gépkönyvi előírások lehetővé teszik. 2008-tól ezen kategória követelményei is erősödtek.
ACEA-A3 / B4Ez a másik jelenleg legáltalánosabb kategória, ez már sok újabb gyártású jármű motorjaihoz is alkalmazható. Nagyteljesítményű benzin és nagynyomású, közvetlen befecskendezéses (DI) motorokhoz kidolgozott, a legszigorúbb motorfékpadi követelményrendszereket kielégítő motorolaj kategória. Viszkozitásstabil motorolaj amely alkalmazható azokban a motorokban is, amelyekre a A3/B3 előírás vonatkozik. Több féle viszkozitásuk lehet: a 10W-40-esek általában részszintetikusak az 5W-30 és 5W-40-esek inkább teljesen szintetikusak. 2008-tól ezek is sok paraméterükben erősödtek.
API-SJ2001-ben és azelőtt gyártott benzines motorokhoz egységesen használható motorolaj alacsonyabb kéntartalommal és csökkentett lerakódási hajlammal.
API-SL2001-ben életbe lépett, 2004-ig gyártott szigorított követelményrendszert kielégítő teljesítményszint. Minden amerikai Otto-motoros járműben alkalmazható. Elsősorban a magas hőmérsékleten képződő lerakódások az olajfogyasztás csökkentése és üzemanyagtakarékosság terén múlja felül az SJ teljesítményszintet.
API-SM2005 elején életbe lépett, legszigorúbb követelményrendszert kielégítő teljesítményszint. Minden amerikai Otto-motoros járműben alkalmazható. Elsősorban a kopásállóság, az alacsony hőmérsékleti folyási képesség és a fokozottabb öregedésállóság terén múlja felül az SL szintet. A régebbi API minősítésekhez képest alacsonyabb foszfor és kéntartalmú. Jelenleg ez a legmagasabb már forgalomban lévő benzines API teljesítményszint.
API-CF
Ez az 1994-ben bevezetett kategória a szívó és a feltöltött közvetlen befecskendezésű nehézüzemű , széles minőségi tartományú üzemanyagokkal működő dízelmotorok motorolajait írja le. A CF szinthez tartozó motorolajok védelmet nyújtanak a dugattyún történő lerakódásokkal, a kopással és a csapágykorrózióval szemben.BMW-LL-01 (Longlife-01)
A 2004-ig gyártott minden és a 2004 utáni benzines BMW-motorok specifikus olajai, ezek már alkalmazhatóak az úgynevezett flexibilis olajcsere periódusokhoz. Alapvető viszkozitás 5W-30, 5W-40, 0W-30, 0W-40.GM-LL B-025
A GM konszern 1995-től folyamatosan vezette be ezt a jóváhagyást, amely elsősorban az olajfogyasztás csökkentése érdekében magas (3.5 mPas) HTHS értéket és rendkívül alacsony párolgási veszteséget ír elő. Alkalmazható az Eco Service Flex rendszerrel szerelt részecskeszűrő nélküli dieselmotorok esetében is. A diesel motorokban használható jóváhagyásnak SAE 0W-30-as és 0W-40-es, és ezen túl a SAE 5W-40-es olajok felelhetnek meg.MB-229.3
Szigorított, energiatakarékos ( SAE 0W-30, 5W-30, 0W-40, 5W-40 ) előírás dízel-, benzines motorokhoz. szintetikus motorolajok, amelyek a 229.1 minőséggel összehasonlítva (az Assyst rendszerrel felszerelt személygépkocsiknál) mintegy 30%-kal hosszabb olajcsere intervallumot tesznek lehetővé.Peugeot / Citroën B71 2296
2008-ban megjelent minősítés. HTHS > 3,5 mPa.s. Közepes hamutartalom. Diesel és benzinmotorokhoz(kivéve VTI, THP, FAP). Alapvető viszkozitás 5W-40.RN 0700
2008-ban megjelent minősítés. Szívó benzinmotorok és dieselek részecskeszűrő nélkül. Alapvető viszkozitás 0W-30, 5W30, 0W-40, 5W40.RN 0710
2008-ban megjelent minősítés. Benzines és turbó benzines motorok, dieselek és turbódieselek részecskeszűrő nélkül. Alapvető viszkozitás 0W-40, 5W40.VW-502.00
Általános benzines és dízel jóváhagyás néhány feltöltött, korábbi tervezésű motorhoz. Az 1997 márciusa után gyártott benzin és dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. A tesztek követelményei szigorúbbak az 500 00 osztály követelményeinél, elsősorban az olajiszap képződési hajlam vizsgálatánál. A fentiekben felsorolt osztályú motorolajokkal érvényes olajcsereciklusok a következőek: Benzinmotoroknál: 15 ezer km Az 1994-es modellévtől gyártott, Golf/Vento és Passat TDI és 55 kW turbódízel motoroknál: 15 ezer km Egyéb dízelmotoroknál: 7500 km.VW-505.00
Turbó-dízel motorolaj előírás korábbi tervezésű VW TDI motorokhoz. Az 1999-ig gyártott turbófeltöltős dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. (Független a bázisolaj minőségétől). Ennek a követelménynek csak többfokozatú motorolajok felelhetnek meg. Az osztály tesztjei az iszapképződési hajlam vizsgálatának kivételével meg-egyeznek az 501 01 osztály tesztjeivel.