Mobil 1 Esp 5w30 4L motorolaj
Gyártó: | Mobil |
Szállítási díj: | 1.753 Ft |
Elérhetőség: | Raktáron |
A Mobil 1 ESP 5W-30 csúcsteljesítményű szintetikus motorolaj kiemelkedően jó tisztító hatással bír, kiváló teljesítményt és védelmet biztosít a motornak. |
Termékleírás
A Mobil 1 ESP Formula 5W30 csúcsteljesítményű szintetikus motorolaj kiemelkedően jó tisztító hatással bír, kiváló teljesítményt és védelmet biztosít a motornak. A Mobil 1 ESP Formula 5W30 összetételét kifejezetten úgy alakítottuk ki, hogy meghosszabbítsa a kipufogórendszerek élettartamát és fenntartsa hatékonyságukat mind dízel-, mind benzinüzemű gépkocsik esetében. A Mobil 1 ESP Formula 5W30 túlteljesíti a vezető autógyártók legújabb dízel- és benzinüzemű gépkocsik számára előírt követelményeit. A Mobil 1 ESP Formula 5W30 csúcstechnológiát képviselő összetevők szabadalmaztatott kombinációja, speciális összetétele révén tökéletesen kompatibilis mind a legújabb konstrukciójú dízel részecskeszűrőkkel, mind a legkorszerűbb katalizátorokkal. A Mobil 1 ESP Formula 5W30 a kiváló teljesítmény és védelem mellett üzemanyag-takarékos üzemeltetést is biztosít.
A Mobil 1 ESP Formula 5W30 motorolaj előnyei:
- Alacsony hamutartalom: csökkenti a részecskék lerakódását a dízel részecskeszűrőkben.
- Alacsony kén- és foszfortartalom: mérsékli a katalizátorok mérgezés miatti hatásfokcsökkenését.
- Aktív tisztító komponensek: csökkenti az iszapképződést és a lerakódásokat, hosszú ideig tisztán tartja a motort.
- Kiváló detergens és diszpergens hatás: tisztán tartja a motort és meghosszabbítja élettartamát.
- Kiváló termikus és oxidációs stabilitás: lassabban öregedő olaj, meghosszabbított olajcsereintervallumokat tesz lehetővé.
- Alacsony olajfogyasztás: kevesebb szénhidrogénnel szennyezi a környezetet.
- Kiváló súrlódási jellemzők: javítja az üzemanyag-takarékosságot.
- Kiváló alacsony hőmérsékleti jellemzők: hideg időben gyors indítást és védelmet biztosít. Meghosszabbítja a motor és az elektromos rendszer élettartamát.
Kategória | Személygépjármű motorolaj |
Gyártó | Mobil |
Viszkozitás | 5w30 |
Kiszerelés | 4L |
Motorolaj tulajdonságok | |
Benzin | Igen |
Diesel | Igen |
Kétütemű | Nem |
Négyütemű | Igen |
Hosszított csereperiódus | Nem |
Viszkozitás | 5w30 |
Gyártástechnológia | szintetikus |
Felhasználási terület | személy és kisteher |
Minősítések és jóváhagyások
ACEA-C2
Közepes hamutartalmú viszkozitásstabil motorolajok részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott nagyteljesítményű személygépkocsi és könnyű haszongépjármű motorokhoz, amelyek alacsony belső súrlódású, kis viszkozitású, közepes hamu-, kén, foszfortartalmú és 2,9-3,5 mPas közötti HTHS viszkozitású motorolajat igényelnek. Az e kategóriába tartozó motorolajok megnövelik a részecskeszűrő és a katalizátor élettartamát, és üzemanyag-megtakarítást is eredményeznek. Alapvető viszkozitási osztályuk: 5W-30. Mint szinte minden kategóriában, a követelmények 2008-óta itt is szigorúbbak lettek.
Figyelmeztetés: ezek az olajok bizonyos motorokban nem alkalmazhatók. Ilyen esetben a gépkönyvi és gyártói előírásokat be kell tartani.
ACEA-C3
Közepes hamutartalmú viszkozitásstabil motorolajok részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott nagyteljesítményű személygépkocsi és könnyű haszongépjármű motorokhoz. Az e kategóriába tartozó termékek HTHS viszkozitása 3,5 mPas-nál nagyobb. Megnövelik a részecskeszűrő és a katalizátor élettartamát. Ezeknél az olajoknál a kiemelkedő üzemanyagtakarékosság helyett inkább a magasabb kenésbiztonságra törekedtek. A C minősítések közül ez a legelterjedtebb. Alapvető viszkozitási osztályuk: 5W-30 vagy 5W-40.
Figyelmeztetés: ezek az olajok bizonyos motorokban nem alkalmazhatók. Ilyen esetben a gépkönyvi és gyártói előírásokat be kell tartani.
API-SN
A szabványnak megfelelő olajok jobban féken tartják a magas hőmérsékleten képződő lerakódások képződését, csökkentik az üledékképződést és fejlett elasztomer-kompatibilitással rendelkeznek. Azoknál a termékeknél, ahol az API SN szabvány kiegészül a „Resource Conserving” megjelöléssel, ott a teljesítményszint megegyezik az ILSAC GF-5 követelményeivel, azaz az API SN szabvány követelményein túl, az olaj javított üzemanyag-takarékossággal, turbófeltöltő-védelemmel és kipufogógáz utókezelő rendszer kompatibilitással is rendelkezik, továbbá védelmet nyújt a bioetanol üzemű motorok számára is, legfeljebb az E85 kategóriáig.
API-SM
2005 elején életbe lépett, legszigorúbb követelményrendszert kielégítő teljesítményszint. Minden amerikai Otto-motoros járműben alkalmazható. Elsősorban a kopásállóság, az alacsony hőmérsékleti folyási képesség és a fokozottabb öregedésállóság terén múlja felül az SL szintet. A régebbi API minősítésekhez képest alacsonyabb foszfor és kéntartalmú. Jelenleg ez a legmagasabb már forgalomban lévő benzines API teljesítményszint.
MB-229.31
Elsősorban a részecskeszűrővel felszerelt dízelmotorokhoz alkalmazható közepes hamu- és kéntartalmú motorolajok osztálya.
MB-229.51
Rugalmas csereperiódusú, az Assyst rendszerrel és részecskeszűrővel felszerelt Euro-4 emissziós normát teljesítő dízelmotoros MB személygépkocsikhoz előírt alacsony hamu- és kéntartalmú SAE 5W-30-as 5W-40-es és 0W-30-as 0W-40-es motorolajok osztálya.
Peugeot / Citroën B71 2290
2008-ban megjelent minősítés. HTHS > 3,5 mPa.s. Alacsony hamutartalom. Diesel és benzinmotorokhoz(kivéve 1,8 2,0 2,2 benzinmotorok). Alapvető viszkozitás 5W-30.
VW-504.00
A 2004-es modellévtől gyártásba kerülő, meghosszabbított szervízciklusú VW/Audi benzinmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. Az osztály követelményei csak SAE 5W-30 viszkozitásosztályú, 3.5 mPas HTHS értékű teljesen szintetikus motorolajjal teljesíthetőek. Az alkalmazható olajcsereciklus max. 30 ezer km/2 év. (A fedélzeti kijelzés szerint). Jelenleg a legkorszerűbb VW benzines minősítés mely már alkalmazható a nagyteljesítményű (210 LE feletti) motorokban is.
VW-507.00
Meghosszabbított csereperiódusú előírás VW PDE-TDI és az új generációs TDI motorokhoz. (PID) VW/Audi motorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. Az osztály követelményei csak SAE 5W-30 viszkozitásosztályú, 3.5 mPas HTHS értékű teljesen szintetikus motorolajjal teljesíthetőek. Ez az osztály 2004-2-ik hete óta van érvényben. Az alkalmazható olajcsereciklus 30 ezer km/2 év. (A fedélzeti kijelzés szerint)