Elf Evolution 700 Turbo Diesel 10w40 1L motorolaj
Gyártó: | ELF |
Szállítási díj: | 1.753 Ft |
Elérhetőség: | Raktáron |
Elf evolution 700 Turbo Diesel 10w-40 felhasználható a korszerű dízelmotoroknál (szívó és turbófeltöltésű), személygépkocsikban és könnyű haszonjárművekben egyaránt. |
Termékleírás
Elf Evolution 700 Turbo Diesel 10W40 felhasználható a korszerű dízelmotoroknál (szívó és turbófeltöltésű), személygépkocsikban és könnyű haszonjárművekben egyaránt.
Az Elf Evolution 700 Turbo Diesel 10W40 motorolaj előnyei:
- Minden típusú dízel motorhoz megfelelő személygépkocsikban és kisteherautókban.
- Különösen ajánlott közvetlen befecskendezéses dízel motorokhoz.
- Védelmet nyújt a CommonRail rendszerű dízel motorok számára is.
- Extrém körülményekre tervezve: országúti, városi, és autópályán történő használat.
- Szélsőséges hőmérsékleti körülmények esetén is kimagasló teljesítményt nyújt.
- Kiváló tisztító tulajdonságának köszönhetően hozzájárul a motor élettartamának meghosszabbításához.
- Hosszan tartó védelmet biztosít az ELF fél-szintetikus technológia az OEM előírásoknak megfelelően.
Kategória | Személygépjármű motorolaj |
Gyártó | Elf |
Viszkozitás | 10w40 |
Kiszerelés | 1L |
Motorolaj tulajdonságok | |
Benzin | Nem |
Diesel | Igen |
Kétütemű | Nem |
Négyütemű | Igen |
Hosszított csereperiódus | Nem |
Viszkozitás | 10w40 |
Gyártástechnológia | félszintetikus |
Felhasználási terület | személy és kisteher |
Minősítések és jóváhagyások
-
ACEA-A3 / B4
-
Ez a másik jelenleg legáltalánosabb kategória, ez már sok újabb gyártású jármű motorjaihoz is alkalmazható. Nagyteljesítményű benzin és nagynyomású, közvetlen befecskendezéses (DI) motorokhoz kidolgozott, a legszigorúbb motorfékpadi követelményrendszereket kielégítő motorolaj kategória. Viszkozitásstabil motorolaj amely alkalmazható azokban a motorokban is, amelyekre a A3/B3 előírás vonatkozik. Több féle viszkozitásuk lehet: a 10W-40-esek általában részszintetikusak az 5W-30 és 5W-40-esek inkább teljesen szintetikusak. 2008-tól ezek is sok paraméterükben erősödtek.
API-SL2001-ben életbe lépett, 2004-ig gyártott szigorított követelményrendszert kielégítő teljesítményszint. Minden amerikai Otto-motoros járműben alkalmazható. Elsősorban a magas hőmérsékleten képződő lerakódások az olajfogyasztás csökkentése és üzemanyagtakarékosság terén múlja felül az SJ teljesítményszintet.
API-CF
Ez az 1994-ben bevezetett kategória a szívó és a feltöltött közvetlen befecskendezésű nehézüzemű , széles minőségi tartományú üzemanyagokkal működő dízelmotorok motorolajait írja le. A CF szinthez tartozó motorolajok védelmet nyújtanak a dugattyún történő lerakódásokkal, a kopással és a csapágykorrózióval szemben.MB-229.1
1997. január 1-től életbe lépett dízel-, benzines motorolaj jóváhagyás.VW-501.01
Általános dízel- és benzines motorolaj, Az 500 00 osztályhoz meghatározott viszkozitásosztályokon kívüli (egy- vagy többfokozatú) ásványi bázisú motorolajok osztálya. Az osztály tesztjei között szerepel a tömítésbarátság, a vezérműtengely kopás, a dugattyútisztaság és az olajiszap képződési hajlam vizsgálata. Ezek a motorolajok az 1997 márciusig gyártott normál igénybevételű benzin- és szívódízel motorokban használhatóak. Amely még feltüntethető, de új jóváhagyás már nem szerezhető rá.VW-505.00
Turbó-dízel motorolaj előírás korábbi tervezésű VW TDI motorokhoz. Az 1999-ig gyártott turbófeltöltős dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. (Független a bázisolaj minőségétől). Ennek a követelménynek csak többfokozatú motorolajok felelhetnek meg. Az osztály tesztjei az iszapképződési hajlam vizsgálatának kivételével meg-egyeznek az 501 01 osztály tesztjeivel.